Topic: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

http://www.protoscooters.com/images/brass_image.jpg




Video: http://vimeo.com/3219994



- Minu kogemus kasutades PROTO klambrit -
Ma olen selle klambri prototüüp-versiooniga sõitnud alates juulikuust (2008) ning algul enne kasutamist ma ei tahtnud uskuda, et see paremaks teeb midagi, kuid ma eksisin. Olles seda kasutanud nüüdseks ligi 7 kuud, olen avastanud, et ta teeb kõik toimingud tõukeratta juures väga lihtsaks ja kiireks. Mõned on küsinud, miks ma kasutan nii suurt klambrit ning ma olen tihti vaikinud. See oli sellepärast, et see ei olnud lihtsalt klamber vaid midagi enamat smile

PROTO püstitab uusi standardeid.
PROTO klamber on mõeldud threadless (pealt keermestamata) kahvlitele ja threadless kaelakausside kasutamiseks.

- Miks on threadless parem kui threaded? -
Kõik hakkab sellest, et me kõik teame, et vanaks standardiks on threaded (pealt keermestatud) kahvlid ja threaded kaelakausid, nagu näiteks Razor. Küll aga kuna threaded kahvlil (näiteks Razori kahvlil) on keermed peal, kaotab kahvel poole oma paksusest ja poole oma tugevusest. Selleks, et need keermed kaotada ning kahvlitoru tugevamaks saaks, on tarvis minna üle threadless süsteemile. Kuna tavalised threaded kaelakausid ei lähe tugevale threadless kahvlile peale, on tarvis ka threadless kaelakausse (pmst igast BMX kaelakausid sobivad, millel pole keermeid). Ning kuna ka see kõige suurem mutter ei saa enam minna threadless kahvlitoru peale, on vaja kasutada muid kompressor-süsteeme, et loksumist eemaldada.

- Inverted compression system -
Vanasti pandi starnut lenksu sisse ja ning üks 160mm-pikkune polt jooksis kahvli alla välja. Küll aga sellise süsteemi puhul on tarvis suuremat käbi ning neid on raske leida. Ka poldid on ülipikad ja seetõttu ka haruldased ning kallid. Starnuti pidi lööma lenksu sisse väga sügavale, mis tegi ebamugavaks. Seetõttu leiutati uus standard.

- New standard compression system (PROTO klambri tööpõhimõte) -
Väljaspoolt näeb välja nagu hiiglaslik nelja-poldiline klamber. Seest on aga täiesti midagi muud.
Iseenesest väga efektiivne jupp, kuna see teeb paigalduse/lammutamise väga kiireks ja lihtsaks. Kui lahti võtta, siis tuleks lahti keerata neli polti külje peal, kasutades standardset 5mm kuuskantvõtit. Lenksu äravõtmiseks ei pea enam lenksu ära keerama sada aastat, erinevalt threaded (keermestatud) kahvlite puhul, vaid lenks lihtsalt libiseb välja väga lihtsalt ja kergelt.

Vaadates klambri sisse, näed seal, et seal on väga tavaline BMXi kaelakausside kaas/kork, mis tuleb tihti BMX kaelakaussidega kaasa. Selle keskel on taas üks pisike polt, mida saab standardse 5mm kuuskantvõtmega lahti keerata. Keerates seda lahti, tuleb see kate koos poldiga klambri seest välja, seejärel on võimalik ka klamber ära võtta. Ka seda ei pea sada aastat välja keerama, vaid ka see libiseb kerge liigutusega kahvlitoru pealt ära.

Seejärel ongi tõukeratas tükkideks lammutatud väga lihtsalt ja kiiresti.
Siis on ka näha, et hoopis kahvlitoru sisse on starnut paigaldatud. See starnut on väiksem, standardse suurusega ning neid on võimalik saada igast rattapoest ka Eestis ning need on ka odavad. Starnuti paigaldamine kahvlitoru sisse on ka kergem, kuna seda ei pea nii sügavale lööma erinevalt inverted compression süsteemi kohaselt lenksu sisse.

Klamber ise on mõlemast otsast erineva sisediameetriga. Ühest otsast läheb sisse kahvlitoru, seega sisediameeter on väiksem. Ning teisest otsast läheb sisse lenksutoru, seega sisediameeter on suurem. Erinevalt vanast standardist, PROTO klambri puhul ei puutu lenks ja kahvel enam kokku, vaid neid ühendab klamber. Klambri sisse käib ka varem-mainitud kaas/kork koos väikse poldiga, mis jääb sees oleva ääre taha, seega keerates polti kahvlis oleva starnuti sisse, tõmbab see klambrit alla ja sedasi kaotad loksumise kaelakaussides.

Kokkupanemine on ka lihtsamast lihtsam.
- libistad klambri kahvlitoru peale;
- kukutad kaane koos pisikese poldiga klambri sisse ja kinnitad klambri kahvli külge, eemaldades loksumise;
- võtad lenksu ja libistad selle klambri sisse ja vaatad, et oleks otse.
- keerad 4 välimist polti kuuskantvõtmega kinni tugevalt.
- ja ongi valmis.

- PROTO klamber eraldab ka ühe nõrga koha -
enam ei pea lenksude allosas olema neid pilusid, mille peale läks väike klamber. Tihtilugu võis kahvlitoru asemel puruneda hoopis lenksutoru alt otsast, alustades pragunemist just sellest pilust. Kuna seda pilu pole enam vaja, on ka lenks tugevam. Kõigele lisaks on võimalik lenkse nüüd lihtsam lühemaks lõigata, sest PROTO klambri puhul ei pea vaatama, kas see lenksu alumine ots on lõigatud otse või mitte, ning pilu ei ole vaja ka valmistada.

- "On siis seda vaja mulle? Mitu korda ma ikka tõukeratast lahti võtan..." -
Võid mõelda küll, et milleks sul seda vaja, et nagunii ei pruugi sa elu sees tõukeratast lahti võtta.
Aga juhul kui peaks tekkima vajadus lahtivõtmiseks, siis oleks ju hea, kui kogu töö käiks sekunditega. Milleks keerata pool tundi lenksu kahvli otsast ära, kui seda saaks teha ühe lihtsa tõmbega ühe sekundiga.

- Proto klambri eelised vana standardi (stock'i) ees -
- saab kasutada threadless kahvleid, mis on tugevamad.
- saab tõukeratast lammutada kiirelt ja lihtsalt.
- saab tõukeratast kokku panna kiirelt ja lihtsalt.
- eraldab nõrgad punktid lenksu allosas.
- 4 poldiga kinnitamise jõud
- eraldab loksumise jäädavalt.
- kerge kasutada.
- väga efektiivne.

Kui keegi satub Pääskülla minuga sõitma, võin teile demonstreerida, kui kiirelt ja lihtsalt see lahti/kokku käib.

http://toukeratas.com/pildid/skuuter/madis/140_3602.jpg
Minu pill.

http://i130.photobucket.com/albums/p246/ScooterResource/DSC_0064-1.jpg
Klambrid tulevad varsti müüki.

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

Palju see maksab ?Vb oli kuskil kirjas aga ma ei näinud ?!

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

Hinna läbirääkimised veel käivad.

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

Sinu tehtud pilt?Väga bädäss

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

Väga vinge , Loodame et hind tuleb normaalne ..

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

jaank wrote:

Sinu tehtud pilt?Väga bädäss

Minu tehtud pilt on ainult minu skuutrist.

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

Nagu kuld. big_smile

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

Aga mis hinda sa oletad Madis ?

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

muid värve tuleb ka veel?

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

KobaKalev- wrote:

Aga mis hinda sa oletad Madis ?

Raske on oletada.

-kaku- wrote:

muid värve tuleb ka veel?

Esialgu ei tehta muid värve. Sellest ka nimi - "Brass Knuckles". Silmapaistvad.
Pealegi, performance on tähtsam kui värv.

(soovi korral saad ju ise üle värvida)

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

loll küsimus !
aga kui mul on tavaline razor stock-i kahvel ja lenks siis ple selle mõtet ju?

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

JaHnP wrote:

loll küsimus !
aga kui mul on tavaline razor stock-i kahvel ja lenks siis ple selle mõtet ju?

Kõik küsimused on alati teretulnud.

Stock kahvliga saad kasutada vanat/tavalist kompressor-süsteemi, kasutades seda suurt mutrit, mis läheb kahvlitoru peale, et sellega loksu ära võtta. Küll aga tänu keermetele kaotab stock Razori kahvlitoru poole oma paksusest ning poole oma tugevusest, mistõttu stock (nt Razor) kahvlid on nõrgad. Eriti hulluks läheb asi siis, kui mõni keere peaks olema lahti või lömmis, mistõttu jääks suur mutter sinna kinni ja muudaks stock kahvli eemaldamise võimatuks. Ning lenksude eemaldamine stock kahvlitelt võtab ka mõttetult palju aega ja närvi. Seetõttu on kogu threadless (keermestamata) süsteem parem, tugevam, lihtsam, kiirem ja puhtam.

Kasutades threadless kahvlit (SR, PROTO, Inward, FrenchID, loodetavasti WEE ka varsti) ja PROTO klambrit, saad kasutada pmst igat lenksu: BUFF, slaYer, WEE, FrenchID, jne... isegi Razori lenksu.

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

see klamber tundub hea asi olevat kiiremini ja kergemini saab kindlasti seda lahti aga ta võiks natukene lühem olla,:)

We don´t shed tears we shed blood do u still wanna be thug ?

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

hea(Y)

keep it real

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

Esialgu ei tehta muid värve. Sellest ka nimi - "Brass Knuckles". Silmapaistvad.
Pealegi, performance on tähtsam kui värv.

(soovi korral saad ju ise üle värvida)

Hallo ma ei maksa selle eest rohkem et muu värv panna!
Ja minu arust on need rõvedad(ja see on minu arvamus)

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

-kaku- wrote:

Esialgu ei tehta muid värve. Sellest ka nimi - "Brass Knuckles". Silmapaistvad.
Pealegi, performance on tähtsam kui värv.

(soovi korral saad ju ise üle värvida)

Hallo ma ei maksa selle eest rohkem et muu värv panna!
Ja minu arust on need rõvedad(ja see on minu arvamus)

Jumala eest - kes sul käsib rohkem maksta, et muu värv panna? Sa võid ju vildikaga ka värvida. Spreivärvi purke saab ka saiaraha eest. Värvid ei kasva puu otsas, eksju. "Rõvedad" ütlesid sa ainult sellepärast, et sulle ei meeldi see kuldne värv. Vastasel juhul sa poleks juba alguses värvide kohta midagi küsinud. Ühele meeldib valge, teisele lilla, kolmandale ruuduline ja neljandale sinise-roosa kirju. No ei saagi ju kõigile meelepärane olla.

Jällegi kordan: performance on tähtsam kui värv.

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

näevad head välja tongue

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

On üks küsimus .
Näiteks kui mul on razori stock hark ja keermetega,siis on selle ostmine mõtetu we?
Ja selleks peab olema mingi sr või frenchid hark keermeteta ?

Scooter is the Best(ll)

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

PROTO klamber on mõeldud threadless (pealt keermestamata) kahvlitele ja threadless kaelakausside kasutamiseks. Mikk loe see tekst läbi saad aru milles point on wink

[img]http://www.upload.ee/image/26162/Hents.jpg[/img]

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

Mikk wrote:

On üks küsimus .
Näiteks kui mul on razori stock hark ja keermetega,siis on selle ostmine mõtetu we?
Ja selleks peab olema mingi sr või frenchid hark keermeteta ?

Jah, Razorile ei ole tarvis seda osta, sest kuna razori kahvel on pealt töödeldud ja keermestatud, on ta tegelik välisdiameeter isegi mõne kümnendik millimeetri võrra väiksem, mistõttu see klamber ei töötaks nagunii selle peal.

Kui murrad razori kahvli ära, siis saad aru, et threadless (keermestamata) kahvlid on tugevamad. Ning selleks, et keermestamata kahvlitele efektiivselt üle minna, on proto klamber abimeheks.

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

Madis wrote:
Mikk wrote:

On üks küsimus .
Näiteks kui mul on razori stock hark ja keermetega,siis on selle ostmine mõtetu we?
Ja selleks peab olema mingi sr või frenchid hark keermeteta ?

Jah, Razorile ei ole tarvis seda osta, sest kuna razori kahvel on pealt töödeldud ja keermestatud, on ta tegelik välisdiameeter isegi mõne kümnendik millimeetri võrra väiksem, mistõttu see klamber ei töötaks nagunii selle peal.

Kui murrad razori kahvli ära, siis saad aru, et threadless (keermestamata) kahvlid on tugevamad. Ning selleks, et keermestamata kahvlitele efektiivselt üle minna, on proto klamber abimeheks.

Okei .Ma üritan kuskilt saada omale keermeteta ja siis osta big_smile

Scooter is the Best(ll)

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

Kes neid veel tahtis neid kindla peale? Saadke mulle e-mail.

Mulle nõustuti saatma ainult 15 komplekti esialgu, neist 6 tükki on juba reserveeritud. On kellegil veel soovi? Hind jääks kuskil 800-950 vahele.

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

kas emailile  või gmailile big_smile ?

[img]http://www.upload.ee/image/707466/jousigna.jpg[/img]

Re: PROTO "Brass Knuckles" klamber/kompressor-süsteem

saatsin kirja ära smile loodan et saatsin õigesti e-mailile smile

[img]http://www.upload.ee/image/707466/jousigna.jpg[/img]